PRODUKT & SHOPPING

Det kostar 49:- för order under 500:-. Men handlar du för mer än 500:- står vi för frakten.
Det är även kostnadsfritt att hämta direkt från vår butik. Vi hör av oss till dig när varan finns att hämta.

Normalt tar det 3-5 dagar. Vi gör dock allt för att det skall gå fortare. Bor du väldigt lång norröver eller på Gotland kan det förlänga frakt tiden med nån dag.

När du lagt en order på vår hemsida, så lägger vi in ordern i vårt system. Sen packas ordern inom nån dag och skickas till dig som kund. Skulle varan vara tillfälligt slut hos oss skickas varan direkt från vår leverantör till dig.

Vi använder klarna som betalningspartner. Där kan du välja på flera olika sätt att betala. Med kort direkt, månadsfaktura mm.

  • JAG BEHÖVER MIN BESTÄLLNING SNABBT HUR LÅNG TID TAR DET?

    Alla varor som går att köpa finns i lager.

    Om ni beställer innan kl 14 en helgfri vardag så skickas er order normalt efterföljande dag och är hos er normalt dagen efter, övre norrland och gotland 1 dag extra.

     

  • STÅR DET MISS AMOUR.SE PÅ PAKETET SOM AVSÄNDARE?

    Nej, missamour.se står ingenstans på paketet vi använder oss av en neutral och diskret avsändare för din diskretion.

     

  • KAN JAG ÄNDRA / AVBESTÄLLA EN ORDER?

    Om beställningen inte har packats kan vi ändra/avbeställa ordern. Så under dagtid ring 0708161130 så hjälper vi er direkt. Det går även bra att mejla kundtjänst.

     

  • JAG HAR INTE FÅTT SMS AVISERING FRÅN POSTEN?

    (funktion ej aktiv) Råkade du skriva fel mobilnummer i kassan?. Isåfall går det utmärkt att även säga hela kollinumret hos ombudet, kollinumret står i leverans mejlet.

     

  • OM EN PRODUKT ÄR SLUT, NÄR KOMMER DEN IN IGEN?

    Alla varor som går att köpa finns i lager. Dock kan det hända att vi sålt varan i butiken vid samma tidpunkt som ordern på nätet lagts. Finns varan hos vår leverantör skickas den därifrån. Eller så makuleras ordern. De flesta produkter får vi snabbt in i lager igen medans vissa produkter kan vara slut en längre tid om du har riktig otur. Om du vill få ett uppskattat tidperspektiv kan du mejla kundtjänst så frågar de inköparen.

     

HUR LÄMNAR JAG TILLBAKA MINA VAROR JAG INTE VILL BEHÅLLA?

Ni har 30 dagars returrätt. Returnerade varor skall vara oanvända och i samma skick som när ni mottog leveransen.
Obruten förpackning och plombering gäller.
Ni står för returfrakten

POSTFÖRSKOTT

Det går inte att beställa mot Postförskott.

KÖP & LEVERANS

Beroende på val i betalningen. Se villkor från Klarna för mer information.

Om du är inloggad kan du ha en önskelista där du kan spara produkter du är intresserad av men vill köpa vid ett senare tillfälle.

Hör av dig till oss så ser vi vart i kedjan ordern är. Om det är möjligt hjälper vi dig självklart.
Se kontaktuppgifter på kontakt sidan

Vi har ett urval av produkter som våra leverantörer tillhandahåller. Sortimentet i butiken ökar och ändras hela tiden. Om du är ute efter når specifikt så tveka inte att höra av dig till oss. Så tar vi in den produkten i vårt lager.